Visitem Montserrat!

El passat dijous 4 de novembre els i les alumnes de cicle mitjà vam gaudir d’un dia fred però esplèndid a l’entorn de Montserrat.

Vam iniciar la jornada amb el funicular que ens va pujar a força alçada i llavors vàrem baixar caminant tot gaudint de les bones i vistes i de moltes informacions que els monitors ens van donar. Així com vàrem poder deixar anar la nostra creativitat imaginant les formes que vèiem a les muntanyes.

I vosaltres quina forma hi veieu?

A continuació, varem poder escoltar un salm i el virolai dels nens que formen part de l’escolania de l’ abadia de Montserrat.

Esperem que us agradi el recull d’imatges de la jornada!

FOTOS 3r

FOTOS 4t