Visitem els centres de Secundària de Ripoll

Ja estem arribant a la recta final d’una etapa i aquests dies estem visitant els centres de Secundària del nostre poble.
El dia 5 de febrer vam anar a l’escola Vedruna. Allà ens esperava la directora, dues mestres i alguns alumnes de 1r, 2n i 3r de Secundària. Amb ells vam fer un Escape Room en el que per grups havíem d’anar per les aules resolent diversos reptes. Finalment vam anar al pati i vam jugar una estona a futbol. Per completar la visita, quatre exalumnes que ara fan 4t d’ESO van venir el dimecres i ens van explicar el funcionament de l’escola tot comentant un Power Point que havien preparat.
I aquest dimarts, 13 de febrer, vam anar a l’Institut Abat Oliba. Ens van rebre la Coordinadora Pedagògica i el Director. Ens van explicar el funcionament de l’Institut i ens van ensenyar totes les instal·lacions mentre fèiem un Escape Room juntament amb alguns alumnes de 1r d’ESO. Havíem de desxifrar uns codis QR que ens feien unes preguntes. Si encertàvem aquelles preguntes sobre l’Institut aconseguíem unes lletres que formaven la paraula AMISTATS. Tot seguit vam anar a esmorzar plegats a la cantina.

Volem donar les gràcies a la direcció d’ambdós centres per haver-nos acollit tan i tan  bé.

Aquí en podeu veure algunes imatges: FOTOS 6è