Visita a l’Institut Abat Oliba

Els alumnes de 6è han anat a visitar l’Institut Abat Oliba. Ben aviat aquests noiets i noietes hauran de decicir a quin centre volen anar el curs vinent. Allà ens esperaven el Director i la Cap d’estudis. Ens han explicat el funcionament de l’Institut i ens han ensenyat totes les instal.lacions. Tot seguit hem anat a esmorzar amb els alumnes de 1r d’ESO i hem fet una activitat al laboratori. Ens ho hem passat d’allò més bé!

Mireu, Mireu!

No és la primera vegada que realitzem una experiència compartida amb ells. Durant el 1r trimestre, una de les classes de 1r d’ESO ens va venir a veure i junts vam participar en dues activitats de treball cooperatiu.