SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS (18-26 NOVEMBRE 2023)

La Setmana Europea de la Prevenció de Residus és una iniciativa que promou la implementació d’accions de sensibilització sobre els recursos sostenibles i la gestió de residus.

Una Setmana Europea per:

• Donar a conèixer estratègies de reducció de residus i la política de la Unió Europea i dels seus Estats membres en aquesta matèria.
  • Fomentar accions sostenibles per reduir els residus arreu d’Europa.
  • Fer públic les tasques dutes a terme pels diversos actors mitjançant exemples concrets de reducció de residus.
  • Fer canviar el comportament quotidià dels europeus (consum, producció).

Aquí teniu una sèrie de recursos virtuals per PREVENIR ELS RESIDUS i poder treballar des de casa i l’escola.

Cliqueu a l’enllaç per accedir als recursos:   SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS.

Una de les accions que hem realitzat a l’escola ha estat la gravació d’un vídeo amb els nens i nenes representants d’Escola verda de cada grup classe, volem donar visibilitat al LEMA de l’Any 2023 que és: “NO T’EMBOLIQUIS “ i també agraïr a les famílies la col·laboració a l’hora de no fer servir embolcalls innecessaris o  d’un sol ús a l’hora de l’esmorzar.

Feu hi una ullada:  VÍDEO

1. Ester

Educar en ecologia és bàsic, imprescindible i de savis! Gràcies. Màgica i meravellosa escola el Tomàs Raguer!
    “La família Tomàs Raguer
    ho fem molt bé!”