Projecte Art i Escola

El dijous 12 d’abril els alumnes de 6è vam anar a la Universitat de Vic amb  els alumnes de l’escola Ramon Suriñach. Allà vam presentar el projecte d’Art i Escola que hem treballat ambdues escoles conjuntament al llarg del curs. El tema del projecte era  “EL TABÚ”.

Ja és el 6è curs que participerm en aquest programa. Es tracta d’una iniciativa impulsada per ACVIC (Centre d’Arts Contemporànies) i el Centre de Recursos d’Osona, que pretén promoure i donar valor a la presència de l’art a l’escola.

El proper dijous 10 de maig  s’inaugurarà  una exposició  al centre ACVic, on es podrà veure el nostre treball i els de les altres escoles que hi han participat. Hi esteu tots convidats!
Projecte Art+Escola