Material i llibres per al curs 19-20. Informació (termini del 25 de juny al 14 de juliol)

Enguany la compra de llibres i material escolar pel curs 2019/2020 es farà de la següent manera:

• Els llibres es compraran directament a la distribuïdora.  Cal fer precomanda a través d’un link que us enviarem.
  • El material fungible es podrà comprar a Gràfic Paper on hi ha un descompte pels alumnes del Tomàs Raguer.
  • El material escolar s’abonarà a l’AMPA. Se us ha enviat el llistat des de l’escola.

LLIBRES

1.- L’AMPA ha contractat els serveis de la mateixa distribuïdora, per organitzar la gestió de la venta dels llibres.-

1. Utilitzarem el sistema anomenat Precomanda.

3.- Es podrà fer a través de la pàgina web de la distribuïdora.       www.comercialgirona.cat/comandes

El codi d’accés és:

Codi Escola: RAGUERC0002

El termini per a poder realitzar la precomanda serà del 25 de juny al 14 de juliol.

Us haureu de registrar com a pares, mares o tutors dels alumnes i crear el vostre compte indicant les vostres dades de contacte i una contrasenya. Això us permetrà consultar les comandes que hàgiu efectuat sempre que vulgueu i duran tel termini indicat.

Seguidament, podreu seleccionar el curs que farà el vostre fill/filla i els llibres i folres que desitgeu adquirir  (servei de folratge de llibres a 2.00€/unitat).

Finalment es demanarà que indiqueu el nom de l’alumne i que efectueu el pagament.

***L’AMPA donarà suport alhora de tramitar la reserva a aquelles famílies que ho vulguin el dimecres 26 de juny de 17h a 19h a l’escola.

4.- Tindreu dues opcions per a realitzar el pagament:

Opció 1: Pagament amb targeta de crèdit al mateix moment de fer la comanda on-line.

Opció 2: Pagament per transferència bancària al número de compte ES54 2100 0002 5202 0188 2475 de la Caixa. Tindreu fins el dia 29 de juliol per fer l’ingrés i caldrà indicar clarament el nom de l’alumne/a i el curs a qui correspon o bé el número de comanda.

5.- Els llibres encarregats i pagats dels vostres fills/es us els lliurarem a l’escola i els trobaran a l’aula el primer dia de curs.

Restem a la vostra disposició per resoldre qualsevol dubte: ampatomasraguer@gmail.com