I Jornada de la salut a l’escola!

El passat divendres dia 5 d’abril vàrem celebrar la primera jornada de la salut a l’escola coincidint amb el dia mundial de la salut.

Va ser un dia replet d’activitats i tallers portats a terme per diversos pares i mares de l’escola que treballen en algun dels àmbits de la salut; infermers, psicòlegs, fisioterapeutes… I a la vegada tallers realitzats per algunes mestres de l’escola que han cursat un curs de suport vital bàsic a les escoles per poder transmetre a tots els alumnes des de I3 fins a 6è, aquells coneixements més bàsics que han de saber davant una situació d’emergència.

Els més petits també varen poder veure una ambulància de ben a prop o els més grans varen poder realitzar un RCP amb els maniquins corresponents.

A continuació us deixem algunes imatges i vídeos de la jornada i si cliqueu aquí podreu escoltar la cançó a Ritme vital que diu tots els passos a seguir davant una situació d’emergència.

Esperem que us agradi!

FOTOS FESTES