EXPERIÈNCIES COMPARTIDES!

Avui els alumnes de primer d’ESO de les classes 1.1 i 1.2 de l’Institut Abat Oliba, han vingut fins a la nostra escola acompanyats de les seves professores per fer l’activitat d’experiències compartides.

Aquesta activitat consta d’un intercanvi entre alumnes de sisè i de primer d’ESO per tal que hi hagi un primer contacte entre ells i perdre les pors al canvi de cicle.

Els alumnes d’ESO han preparat uns jocs sota el tema de la salut i hem jugat junts per grupets de sis o set i després hem realitzat un mural entre tots els del grup.

A continuació us deixem algunes imatges.

Fotos 6è