Esport blanc escolar!

Un any més els alumnes de cicle mitjà de la nostra escola han tingut la sort de poder gaudir del programa d’esport blanc escolar que en el nostre cas realitzem a l’estació de vall de Núria.

Avui dia 11 de gener hem iniciat el programa amb un dia marcat pel vent però ben assolellat i on nens i nenes han gaudit de l’experiència a la neu (per molts d’ells la seva primera experiència amb aquest esport).

Els alumnes de tercer han realitzat la seva primera sessió d’esquí alpí i per altra banda els alumnes de quart ha realitzat la tercera sessió de surf de neu ja que l’any passat varen poder gaudir de dues.

A continuació us deixem els enllaços perquè en pugueu veure algunes imatges del dia.

FOTOS 3R

FOTOS 4T