EL NOSTRE HORT

L’hort és un espai natural de trobada, treball, experimentació i creació.

Aquest curs 2017-2018 sóm la classe de les granotes els encarregats de l’hort de l’escola. El fet d’haver-ne  de tenir cura afavoreix l’adquisició de valors molt importants: responsabilitat, cooperació, respecte pel medi ambient, estalvi, alimentació saludable…

Un cop al mes venen del MAP per ensenyar-nos a treballar a l’hort. Junts, realitzem les diferents tasques de conreu i manteniment. I nosaltres som els responsables de regar-lo durant la setmana.

Els alumnes poden apreciar el creixement dels vegetals i participar en les diferents fases, des de la preparació de la terra i la sembra  fins a la recol·lecció del fruit.

29/09/17 PETITS HORTELANS

AVUI HA ESTAT EL PRIMER DIA QUE HEM TREBALLAT A L’HORT. EL QUE HEM FET AVUI ÉS NETEJAR-LO, TRAIENT LES MALES HERBES I REMENANT BÉ LA TERRA.

LA SANDRA ENS HA AJUDAT A PLANTAR. PRIMER HEM FET UNS FORATS AMB EL PUNXÓ PER MARCAR EL LLOC ON HAVÍEM DE POSAR LA PLANTA I NOSALTRES HEM OMPLERT CADA SOLC AMB ELS PLANTERS: ENCIAMS, ESCAROLES I CALÇOTS.

DESPRÉS ELS HEM REGAT MIRANT D’OMPLIR D’AIGUA TOTS ELS SOLCS.

17-18 HORT P5 29/09/17