Cros Escolar

El divendres 30 d’abril vam participar en el 1r cros escolar de la temporada, una cursa pels alumnes de 5è de la comarca, organitzada pel Consell Esportiu del Ripollès.

A les 10 del matí ens vam dirigir a la zona de la Devesa del Pla, on  uns monitors ens van repartir els dorsals i ens van explicar el funcionament de l’activitat. Tot seguit vam fer el reconeixement del circuit, i després d’escalfar una mica vam fer la cursa.

Aquestes curses es solien fer els caps de setmana a les diferents poblacions de la comarca però degut a la pandèmia s’ha fet un canvi de format per poder seguir realitzant les curses amb la màxima seguretat pels participants.

Agraïm al Consell Esportiu l’organització ja que vàrem poder gaudir molt i a més a més de forma gratuïta.

Us deixem l’enllaç a les fotos de la jornada.

FOTOS CURSA