Consistori Infantil

El passat dilluns 30 de setembre a dos quarts de sis de la tarda, va tenir lloc a la sala de plens de l’Ajuntament la constitució del 8è Consistori Infantil de Ripoll.

Els dos representats de 6è de cada escola van fer les seves presentacions i  van defensar les seves candidatures. Seguidament van exposar les dues propostes que els agradaria executar durart aquest curs. Tot seguit es van fer les votacions i es van repartir els càrrecs d’alcaldessa, secretària i les diferents regidories.

Els representants de la nostra escola són l’Aleix Ramos i la Laia Castany, als quals se’ls va adjudicar la regidoria de Serveis Econòmics i Administració General i de Serveis a les Persones, cultura i festes.

Prèviament, aquests alumnes havien presentat les seves candidatures i propostes a la classe i van sortir escollits pels seus companys, mitjançant un procés de votació.

El Consistori Infantil disposarà d’un pressupost de 5.000 euros, que s’haurà de distribuir d’acord amb les propostes i accions que s’aprovin en els plens i o a la junta setmanal que faran cada dilluns.

19 20 6è Consistori Infantil