CONSISTORI INFANTIL: Dia Mundial pels Drets dels Infants

El passat 20 de novembre les nenes i els nens de 6è de les escoles de Ripoll, encapçalats pels representants del Consistori Infantil, van anar a la plaça de l’Ajuntament per fer una activitat que ells mateixos havien preparat en les sessions de treball setmanal.
Van inflar globus d’heli, biodegradables, i van escriure desitjos que s’havien treballat a cada escola. També van desplegar pancartes reivindicatives al mig de la plaça. Seguidament, representants de cada escola juntament amb la regidora d’Educació i la directora dels Serveis Educatius del Ripollès van llegir un manifest amb el significat d’aquest dia i el que representa per ells tenir aquests drets.
L’acte va finalitzar amb l’enlairament dels globus que van portar els desitjos de la mainada arreu del món.

1920 6è Dia Drets Dels Infants

Aquí podeu veure la notícia que va publicar Televisió del Ripollès: