BERENAR INTERCULTURAL

Èxit rotund en el primer berenar intercultural de l’Escola Tomàs Raguer

Dijous a la tarda, un tastet gastronòmic de Catalunya, Marroc, Venezuela, Burkina Faso i Suècia van unir les mares i pares de l’Escola Tomàs Raguer en el seu primer berenar intercultural. El menjar és un bon pretext que ens ajuda a crear vincle, encetar converses i teixir relacions, des de l’AMPA ho tenim clar i l’èxit de la trobada així ho ha constatat.

Com a mares i pares creiem en la comunitat educativa que ensenya valors dins i fora de l’aula, a través del professorat, de les famílies, de les amistats, dels comportaments que en cada moment tots i cadascun de nosaltres demostrem davant dels nostres fills i filles. És per tot això que, com a AMPA, hem encetat un camí de respecte a la diversitat, de diàleg intercultural, que doni espai perquè cadascú es mostri tal com és sense témer ser jutjat.

Volem agrair a totes les persones que han fet possible aquesta trobada i desitgem que aquest berenar sigui el principi de moltes noves relacions.

1718 Berenar Intercultural AMPç