Teatre Fundació MAP: Un tomb per la música.

Aquest dimecres els alumnes de 6è vam assistir al teatre Comtal a veure l’obra de teatre “Un tomb per la música”.
Els actors i les actrius de la Fundació Map ens van fer un petit recorregut per la història de la música, des dels seus inicis fins a les tendècies actuals.
Uns dies abans de l’obra els educadors i educadores del MAP van venir a la classe amb alguns dels actors i actrius a fer un taller de sensibilització. Ens van explicar que una discapacitat no és un inconvenient a l’hora de fer teatre. També ens van mostrar com són els suports que faciliten els moviments a escena de les persones amb dificultats i com aquests complementen les coreografies, donant com a resultat un teatre integrador. Finalment van convidar a alguns alumnes a pujar a l’escenari per viure l’experiència en pròpia pell.
Ha estat una experiència molt enriquidora i divertida.
Moltes gràcies Fundació MAP.

1920 Sensibilitzacio MAP