DIA INTERNACIONAL DELS DRETS DELS INFANTS

Aquest matí les nenes i els nens de 6è de les escoles de Ripoll, encapçalats pels representants del Consistori Infantil, hem anat a la plaça de l’Ajuntament per fer una activitat que ells mateixos han preparat en les sessions de treball setmanal.
En primer lloc, hem inflat globus d’heli biodegradables i hem penjat uns  desitjos que s’havien treballat a cada escola. També hem desplegat pancartes reivindicatives al mig de la plaça. Seguidament, els membres del Consistori Infantil de cada escola, juntament amb la batllessa de Ripoll i alguns representants de l’Ajuntament, han llegit dos manifestos, un sobre el DIA INTERNACIONAL DELS DRETS DELS INFANTS i un altre en contra de L’ABÚS SEXUAL INFANTIL, amb motiu del 19 N, DIA INTERNACIONAL PER A LA SEVA PREVENCIÓ.
L’acte ha finalitzat amb l’enlairament dels globus que han portat els desitjos de la mainada arreu del món.

Aquí en podeu veure les IMATGES.