Caminada per l’envelliment actiu , dins les activitats de la Setmana de la Mobilitat Sostenible

El divendres 20 de setembre els alumnes de 5è de les escoles de Ripoll vam fer la caminada per l’envelliment actiu, activitat que es realitza dins de la Setmana per la Mobilitat Sostenible.

La trobada dels infants amb la gent gran es va fer a la Plaça de l’Ajuntament i es va acabar amb una xocolatada amb coca a la Plaça de la Llibertat, on els infants van cantar la cançó “Tu de què rius”.

Hi van participar tots els centres educatius de primària, la Fundació Guifré, la residència Sant Eudald,  el centre per jubilats de la Fundació Palau, el centre de salut mental i altres entitats del territori.

http://1920 5è Caminada Envelliment