Sant Jordi

El passat 23 d’abril, els alumnes de l’escola Tomàs Raguer vam celebrar la diada de Sant Jordi participant en les diverses activitats organitzades per l’Ajuntament de Ripoll. Petits i grans vam passejar per les parades de llibres i roses, vam participar en els espectacles i vam gaudir dels jocs a la Plaça de la Llibertat.
Els alumnes de 6è durant tot el dia van estar en una parada venent llibres, roses i punts de llibre. Els diners obtinguts seran per subvencionar les colònies de final de curs.
A la tarda els més grans ens vam repartir per les classes de P3 a 4rt per ajudar a fer les roses que ens vam endur a casa.

1819 Sant Jordi