Dinamització teatral amb la Bleda

El programa “Sigues tu” que treballem a cicle inicial,  ofereix un seguit de recursos de teatre per tal de reforçar el treball de les habilitats per a la vida i afavorir la conversa a l’aula.

La companyia de teatre “La Bleda” ha vingut a la nostra classe a oferir-nos  l’activitat “El viatge de les emocions”.

Aquest recurs té l’objectiu de promoure en l’alumnat l’entrenament de l’habilitat de gestió de les emocions i sentiments.

La pallassa Bleda ha arribat a l’escola amb una maleta i ha encetat una conversa amb tots els nens i nenes de segon.  Està molt preocupada perquè no sent res… Poc a poc i amb l’ajuda dels infants, la Bleda ha anat veient com apareixen novament les seves emocions. Cada color d’una peça de roba o complement representava una emoció diferent: Groc: alegria, Vermell: ràbia, Negre: por, Blau: tristesa. Finalment la Bleda ha pogut tornar a sentir!

Gràcies Bleda, ha estat fantàstic!

Per veure les fotos cliqueu a l’àlbum: La Bleda ens visita