Qui som

fotosL’escola Tiana és una escola familiar d’una línia. Això fa que alumnat es conegui millor entre ells i elles i, per tant, poder compartir projectes conjunts.

El fet de ser una escola “petita” ens permet una atenció personalitzada, uns aprenentatges significatius i una convivència afectuosa entre petits i grans. Alumnes, famílies i educadors/es formem una comunitat educativa cohesionada. Compartim, col•laborem i ens impliquem junts, com una ‘‘petita-gran’’ família.

El claustre de mestres, conseqüent amb els principis d’escola activa, manifestem el nostre compromís de formació permanent i de treball en equip, amb la finalitat de definir una línia pedagògica de centre integradora, progressista, compromesa i professional.

Alguns dels projectes que ens defineixen són: el treball cooperatiu, l’emprenedoria, el pati dels nostres somnis… i d’altres que coneixereu si us animeu a visitar-nos el dia de les portes obertes. Des del Tiana sempre volem potenciar la participació conjunta de tota la comunitat educativa (escola-famílies-AMPA-entorn). Per això ens agrada:

•  Implicar a les famílies en les activitats del centre perquè el Tiana sempre tindrà les portes obertes per a elles.
  •  La col•laboració de l’AMPA amb l’escola per tal de caminar junts i juntes en l’escolaritat dels seus fill
  •  El recolzament de la resta de la comunitat educativa i entorn amb les diferents activitats que ens oferten (tallers d’estudi, extraescolars, tallers de cuina…).

El nostre objectiu és que les nenes i els nens del Tiana gaudeixin del dia dia, siguin feliços i aprenguin a través del seu interès tot respectant cada ritme d’aprenentatge i de desenvolupament. Per això apostem per una educació i formació integral.

Volem ajudar als i les nostres alumnes a créixer per ésser unes persones competents, crítiques, amb valors i amb els coneixements bàsics per a poder conviure en la societat actual.

En conclusió, l’escola Tiana és i serà sempre un espai d’aprenentatge i de formació obert per a qualsevol nena i nen amb ganes d’aprendre, de millorar i de superar-se.