Salut

L’Escola Tiana en col·laboració amb l‘Institut Català de la Salut,  i a través de la Regidoria de Salut Pública de l’Ajuntament de Ripollet, fem d’intermediaris entre els Equips d’Atenció Primària i l’alumnat del nostre centre.

El calendari de salut s’actualitza cada curs i contempla:

• Revisió bucodental per als alumnes de 1r d’EB. Es duu a terme a l’escola i té caràcter preventiu i assistencial.
  • Vacunació de l’alumnat comprès entre els 11 i els 12 anys (6è EB). Es duu a terme a l’escola, prèvia autorització familiar, segons el calendari de Salut vigent. Podeu trobar les dades actualitzades a la Web de l’Agència de Salut Pública de Barcelona.

MEDICAMENTS

No s’administrarà cap medicament als alumnes sense prescripció mèdica. Aquesta s’ha de presentar per escrit amb els dies, l’hora i la dosi corresponent. S’ha de vetllar en la mesura que la malaltia ho permeti per tal que l’administració de medicaments no coincideixi amb l’horari lectiu.

AL·LÈRGIES

És obligatori portar anualment l’informe mèdic actualitzat .

ACCIDENTS ESCOLARS

Quan hi hagi un accident, l’escola avisarà els pares i aquests portaran el nen/a al CAP “La Farigola”.

LESIONS, MALALTIES I AL·LÈRGIES

En cas de lesió o malaltia d’un alumne/a, el Centre es posarà en contacte amb la família perquè el vinguin a recollir.

Si un alumne té una lesió puntual per la qual no pugui fer alguna activitat a l’escola s’ha de notificar a l’agenda, i quan la família o el metge autoritzi a tornar a realitzar aquesta activitat també s’ha de notificar a l’agenda. Sense aquesta notificació cap alumne/a realitzarà l’activitat.