Història

L’Escola Tiana va néixer en la ubicació actual al curs 1990-91. Està situada al poble de Ripollet, municipi del Vallès Occidental, amb un cens aproximat d’uns 40.000 habitants i ubicada al barri de Can Tiana-Pont vell. Així, es troba separada de la resta del municipi per l’autopista i el riu Ripoll, molt propera a Cerdanyola del Vallès. El barri ha millorat urbanísticament amb noves construccions que han fet créixer la població al barri i han augmentat els seus serveis (CAP, farmàcia…).

L’escola, juntament amb l’AMPA així com amb d’altres entitats esportives i culturals del poble treballen en el sentit d’establir lligams i realitzar activitats que permetin la integració de tots els habitants en la construcció d’una vida social, cultural i esportiva que afavoreixi la convivència.