Portes obertes

Benvolgudes famílies,
Donada la situació de pandèmia, aquest any farem portes obertes virtuals, per a mantenir les mesures de prevenció a la nostra escola i protegir la presencialitat de tots els infants i personal del centre. Agraïm la vostra comprensió i esperem trobar-nos aviat!
Les nostres portes obertes… Llegeix més»

Felicitació de les festes i concert de Nadal

Bones festes, famílies i coneguts de l’escola!
Per desitjar-vos unes bones festes deixem el vídeo de felicitació de Nadal:

Aquest any per la situació que estem vivint no hem pogut realitzar el concert de Nadal presencialment. Per aquest motiu l’hem gravat perquè el podeu veure. Hi ha… Llegeix més»

Pla d’organització del curs 2020-21

Benvolgudes famílies,
Hem actualitzat tota la informació relativa a l’inici de curs del proper dilluns. Trobareu totes les informacions necessàries clicant al menú. En destaquem els documents d’inici de curs per cicles.
També trobareu el Pla d’organització definitiu del curs 2020/21 i una presentació-resum d’aquest.
Moltes gràcies per… Llegeix més»

Cantània 2020

Benvolgudes famílies,
L’Auditori de Barcelona, a través de l’auditori virtual, ha fet una recopilació de les cançons de la cantània 2019-20. Si entreu a la seva pàgina web i aneu mirant les fotografies, segur que us encantaran !
Auditori Virtual de Barcelona

Concert de Nadal

Benvolgudes famílies,
Aquí us deixem els vídeos i les fotos que ens ha fet arribar la família Sastre Costa.
Des de l’escola Teresa Claramunt volem agrair la implicació i la feina feta per part de tothom. Moltíssimes gràcies per tot, bones festes i… ens retrobem al… Llegeix més»

Bones festes !!

Benvolgudes famílies,
Des de l’escola Teresa Claramunt, us volem desitjar molt bones festes.

Sant Jordi 2019

Benvolgudes famílies,
Enguany hem celebrat la diada de Sant Jordi, una de les festes que més ens il·lusiona celebrar durant l’any.
Aquest matí, ens hem trobat tots i totes al gimnàs de l’escola per a celebrar els jocs florals 2019. A la tarda, realitzarem activitats relacionades amb… Llegeix més»

Comunicat de vaga 8M

Benvolgudes famílies,
Demà divendres 8 de març de 2018, Dia Internacional de les Dones, les organitzacions sindicals IAC, I-CSC, CGT, CNT, SUTSO, CO.BAS, AST, SINDI.CAT i Confederació Intersindical han convocat una jornada de vaga general de 00.00 a 24.00 hores. I  els sindicats CCOO, UGT i… Llegeix més»

Comunicat de Vaga

Benvolgudes famílies,
Els sindicats i les entitats i associacions socials i cíviques del país han convocat per demà dijous 21 de febrer, una jornada de VAGA GENERAL amb motiu dels darrers fets i situacions que s’han produït en contra dels drets civils més elementals i també en suport a les… Llegeix més»

Dia de la pau

Benvolgudes famílies,
Com és tradicional, la nostra escola ha celebrat el dia de la pau i la no violència. Durant aquesta festivitat, els/les alumnes de sisè planten un arbre al pati de l’escola per a què els alumnes de P3 puguin tenir-ne cura. Avui, l’han regat… Llegeix més»

Concert de Nadal

Benvolgudes famílies,
En aquest enllaç us deixem un recull de fotografies que vàrem fer durant el concert de Nadal d’ahir a la tarda. Us volem agrair el bon funcionament del concert i desitjar-vos unes molt bones festes i un molt bon any nou.
Ens retrobem al… Llegeix més»

Bones festes !

Benvolgudes famílies,
Després de molt treballar però també de passar-nos-ho molt bé, el trimestre ha acabat. Lluny queden l’estiu, els dies de començament de curs on tot just ens començàvem a conèixer; Lluny queda la celebració de la castanyada i de Tots Sants amb Halloween; Lluny… Llegeix més»

SANTA CECÍLIA, DIA DE LA MÚSICA

Benvolgudes famílies,
Avui hem celebrat a la nostra escola Sta. Cecília, el dia de la música. En aquests vídeos, podreu veure un recull de les diferents cançons que hem pogut escoltar. Esperem que en gaudiu tant com nosaltres !

L’ESCOLA AJUDA EL MEDI AMBIENT

El curs passat, l’escola va participar en la 4ª edició del concurs “Les piles, a l’Apilo de l’escola” i vam aconseguir recollir 140 quilos de piles usades!!!
Per agrair-nos la nostra participació, ens han lliurat aquest diploma des de l’Agència de Residus de Catalunya.
Moltes gràcies a… Llegeix més»