GEP

El programa GEP (Generació Plurilingüe) neix durant el curs 2017-18 per tal d’augmentar la competència comunicativa de l’alumnat en llengües estrangeres curriculars incrementant el grau d’exposició a aquestes llengües.

A la vegada, pretén promoure un aprenentatge actiu i significatiu, basat en el treball cooperatiu i per projectes, en l’avaluació orientada a l’aprenentatge i que fomenti el treball autònom tot incorporant progressivament l’ensenyament de llengües estrangeres curriculars a través de matèries no lingüístiques.

La nostra escola es va adherir a aquest programa d’innovació el mateix curs 2017-18. Des de llavors, es du a terme en llengua anglesa.

Podeu accedir als continguts elaborats en els diferents cicles i nivells mitjançant aquest enllaç al bloc.