#AquíProuBullying

Programa d’Innovació #aquiproubullying. Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya

El programa posa a l’abast dels centres la formació, estratègies i recursos necessaris per elaborar un projecte de prevenció, detecció i intervenció davant l’assetjament amb la participació de tota la comunitat escolar, especialment de l’alumnat qui actuarà com observador i agent actiu i compromès en la lluita contra l’assetjament alhora que adquireix les actituds i els valors propis de la competència social i ciutadana.

Els objectius del programa són els següents:
● Implicar la comunitat escolar davant els casos d’assetjament.
● Potenciar el compromís actiu de l’alumnat en la prevenció i detecció dels casos d’assetjament.
● Fomentar la gestió positiva dels conflictes.
● Contribuir al desenvolupament personal i social de l’alumnat.

Escolta la nostra experiència a Catalunya Ràdio:

Minut 31:50 Minut 49:30

Consulteu aquí quin és el nostre punt de partida.

En aquest enllaç hi ha la informació del primer taller formatiu per la comunitat educativa

En el següent vídeo, hi podeu trobar la presentació de la nostra experiència com a centre a la II Jornada d’intercanvi d’experiències aquiproubullying (de l’hora 1:11:33 a 1:28:30).