PREINSCRIPCIONS, BEQUES I AJUTS 2021-22

La situació de pandèmia per COVID-19 ha accelerat la necessitat que els tràmits dels ciutadans amb l’administració pública es facin de forma electrònica, i això requereix d’un sistema d’identificació íntegre i veraç del ciutadà.

Per aquest motiu, el Consell Comarcal posa en marxa la Campanya IdCat Mòbil per a les famílies de la comarca que tinguin fills en l’etapa escolar obligatòria atès que pels tràmits d’inscripció i/o sol·licitud de beques de menjador i transport escolar pel curs 2021-2022 serà necessari disposar de certificat digital o idCAT Mòbil.

En aquesta campanya 6 agents digitals informaran i ajudaran, telefònicament, als ciutadans a obtenir l’idCAT Mòbil, des del 22 de febrer fins a finals 26 de març de 2021.

Us adjuntem la infografia Campanya idCAT Mòbil al Gironèsamb un enllaç al vídeo divulgatiu que explica:

• què necessiten els ciutadans per aconseguir l’idCAT Mòbil
  • com fer-ho
  • telèfon i horari d’informació i suport a la ciutadania

També, en cas que ho requeriu, us enviem una infografia de suport per a l’ús del correu electrònic des del mòbil.

Esperem que us sigui d’utilitat,

La direcció.