TASQUES PER A L’ALUMNAT DURANT EL PERÍODE DE CONFINAMENT

Com va anunciar ahir el conseller d’Educació, Josep Bargalló, tot sembla indicar que el confinament va per llarg.

És per això que l’equip de mestres de l’escola Santa Margarida hem preparat un document amb tasques que l’alumnat pot anar fent aquests dies.

Aquestes, se sumen a les que ja es van donar el darrer dia de classe a tot l’alumnat de primària o a les que es van enviar per correu a tots els pares i mares d’educació infantil. La idea és que quan acabin les primeres continuïn amb aquestes. Es tracta que triïn el que volen fer. Haurien de variar, fer una mica de tot.

Veureu que a l’extrem inferior dret de cada diapositiva hi hem anotat el curs a qui van dirigides les diferents tasques.

La llegenda per entendre la nomenclatura utilitzada és la següent:

INF: P3, P4 i P5

PRI: De 1r a 6è

CI: 1r i 2n

CM: 3r i 4t

CS: 5è i 6è

+: Vol dir cursos següents. Ex: 2n+ (vol dir 2n, 3r, 4t, 5è i 6è)

– : Vol dir la franja compresa entre… (els dos inclosos). Ex: 3r-6è (vol dir 3r, 4t, 5è i 6è)

Podeu obrir els enllaços que conté el document col·locant-vos damunt les paraules subratllades amb el ratolí i prement el botó dret (obre l’enllaç en una pestanya nova).

Esperem que les nostres propostes us siguin d’utilitat.

Ajudeu els nens i nenes a organitzar-se el temps de treball, d’oci, d’activitat física i de descans.

Atentament.

El claustre.