PREINSCRIPCIÓ 2024-25

S’apropen les dates de preinscripció per al proper curs 2024-25 a les escoles d’educació infantil i primària que enguany seran del 6 al 20 de març.
Si teniu fills/es nascuts el 2021 o en altres edats d’escolarització i esteu interessats a preinscriure’ls a la nostra escola aquí… Llegeix més»

DONACIÓ DE SANG

Estimats quartencs,
Us informem que el proper dijous, 7 de març del 2024, de 16h a 21h, tots aquells que ho desitgeu podeu anar a donar sang al local social de Quart.
En aquesta ocasió, els alumnes de 6è de l’escola Santa Margarida rebran i obsequiaran amb… Llegeix més»

PORTES OBERTES A L’ESCOLA 2023-24

Us informem que l’escola Santa Margarida obrirà les seves portes el proper 4 de març del 2024, a les 15:15h.
El desenvolupament de l’acte es dividirà en 3 parts:

• Visita a les aules
  • Xerrada informativa per part de l’equip directiu
  • Xerrada informativa per part de l’equip de mestres… Llegeix més»

DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

Us informem que el proper dia 30 de gener es celebra el dia de la pau i la no violència.
Amb motiu d’aquesta diada, l’alumnat de l’escola Santa Margarida està preparant una exposició plàstica basada en contes il·lustrats que tracten el tema de la guerra… Llegeix més»