REGAL DE COMIAT PER A L’ALUMNAT DE 6È

Estimats alumnes de 6è,

Avui és un dia important a les vostres vides perquè acabeu una etapa escolar.

El curs que ve se us presenten molts canvis: nous reptes, noves amistats, nous professors/es, noves il·lusions, noves experiències… i per això volem aprofitar per desitjar-vos molta sort.

No volem deixar de dir-vos que la sort no ve sola, cal buscar-la: esforçar-se, lluitar, no rendir-se, insistir… No ho oblideu.

I com que aquest any no ens hem pogut acomiadar cara a cara, us hem preparat una petita sorpresa que esperem que us encoratgi a afrontar amb alegria, optimisme i il·lusió tot el que el futur us presenti.

Els nostres millors desitjos per a tots i totes vosaltres.

El claustre.