PREINSCRIPCIÓ: NOVETATS

13.3 Les persones interessades poden presentar reclamacions davant la comissió de garanties d’admissió en relació amb les decisions d’aquest òrgan que els afectin, en el termini de tres dies hàbils, adjuntant la documentació acreditativa de les seves al·legacions, quan escaigui. Contra les decisions de la comissió de garanties d’admissió es pot interposar un recurs d’alçada davant el corresponent director/a dels serveis territorials del Departament d’Educació, la resolució del qual posa fi a la via administrativa. (RESOLUCIÓ EDU/464/2022, de 24 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2022-2023)

Els tres dies hàbils seran el 13, 14 i 15 de juny del 2022.

Les famílies hauran de presentar les reclamacions al ST de Girona mitjançant el següent full emplenat i signat.

S’ha d’enviar la reclamació mitjançant un correu electrònic a la Oficina de la Inspecció: inspeccio_gir.educacio@gencat.cat

S’enviarà la resolució de les reclamacions a cada família per correu electrònic.