PLA DE REOBERTURA DE CENTRES PER A LA FASE 2

Abans-d’ahir el Conseller d’Educació, Josep Bargalló, va fer una roda de premsa explicant com seria el pla d’obertura de centres educatius en arribar a la fase 2.

Posteriorment va fer arribar a les direccions dels centres educatius un document explicant-ho amb més detall.

En aquests moments, l’equip directiu, juntament amb la resta de membres del claustre, estem planificant la reobertura de l’escola atenent a les indicacions del Departament d’Educació i del Departament de Salut.

Tan bon punt haguem elaborat el pla d’obertura del centre us el farem arribar amb les indicacions oportunes.

Cal que tingueu present que vetllarem en tot moment per garantir la seguretat dels vostres fills i filles, així com del personal de l’escola.

En tot cas, com ja va dir el Conseller, us avancem que el curs seguirà de manera telemàtica, com fins ara, i s’acabarà el dia 19 de juny.

Atentament,

L’equip directiu