NOVETATS PER AL PRIMER DIA D’ESCOLA

Benvolgudes famílies,

Ens posem en contacte amb vosaltres per informar-vos de les darreres novetats pel què fa a mesures de prevenció i seguiment del COVID a les escoles.

ÚS MASCARETA

Els primers 15 dies de classe l’alumnat de primària (de 1r a 6è) haurà de portar la mascareta posada tot el dia, excepte durant la realització d’activitat física, tant dins (aules) com fora del centre (patis). L’alumnat d’infantil només l’haurà de dur en els desplaçaments quan hi hagi possibilitat de creuament amb altres grups.

REQUISITS D’ACCÉS AL CENTRE

Les famílies han de verificar cada dia, abans d’anar a l’escola, l’estat de salut dels infants. Els infants no podran assistir al centre si presenten els següents símptomes:

– Febre o febrícula (més de 37,5 graus)

– Tos

– Dificultats per respirar

– Mal de coll*

– Refredat nasal*

– Fatiga, dolors musculars i/o mal de cap

– Mal de panxa amb vòmits o diarrea

– Pèrdua de l’olfacte o el gust

NOVETAT!
*El mal de coll i el refredat nasal (amb o sense mocs) només s’han de considerar símptomes potencials de COVID-19 quan també hi ha febre o altres manifestacions de la llista.

Per tant, si  l’alumne/a només té mocs i no presenta cap altre símptoma de la llista pot venir a l’escola!

RESULTATS DE PCR

La família del/de la menor rebrà el resultat: si és negatiu, a través de l’aplicació La Meva Salut, un SMS i/o a través d’una trucada des del centre sanitari. En el cas que sigui positiu se li comunicarà a través d’un professional sanitari.

En aquests moments, aquesta és la informació de què disposem.

La resta d’aspectes del Pla d’obertura de centre no han canviat i segueixen vigents.

Us anirem mantenint informats de seguida que rebem noves instruccions.

Moltes gràcies,

La direcció