GRATUÏTATS I AJUTS MÀXIMS DE MENJADOR

Benvolgudes, Benvolguts,

Us informem que de l’1 de juny al 9 de juny està previst el període per sol·licitar la gratuïtat o ajut màxim de menjador escolar per al curs 2023/2024 per alumnes que viuen en un municipi sense oferta educativa per al seu nivell educatiu.

Adjunt us fem arribar una circular informativa, que també trobareu a la web.

Us recordem que haureu d’accedir al tràmit mitjançant qualsevol dels certificats digitals autoritzats (FNMT, tCat, Cl@ve, idCat mòbil, etc.) i serà obligatori especificar l’IDALU (RALC) per tots els alumnes que sol·licitin la gratuïtat/ajut màximcom ja es va fer el curs passat, si bé pel cas de renovacions també podran fer-ho mitjançant la petició de codi via SMS.

Pels alumnes d’I3 cal que facin el tràmit en aquest mateix període encara que no tinguin assignació definitiva del centre educatiu. En aquest cas hauran de fer sol·licitud a l’escola que han escollit en primera opció.

L’equip directiu