DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

Us informem que el proper dia 30 de gener es celebra el dia de la pau i la no violència.

Amb motiu d’aquesta diada, l’alumnat de l’escola Santa Margarida està preparant una exposició plàstica basada en contes il·lustrats que tracten el tema de la guerra i que s’instal·larà en 3 espais del poble: el museu de la terrissa, el pavelló i el bar del local social.

L’exposició es podrà visitar lliurement i gratuïta a partir del dia 31 de gener i fins al 18 de febrer (excepte al local social que finalitzarà el 16 de febrer), en els horaris següents:

– Pavelló: De dilluns a divendres de 17h a 21h. Dissabtes i diumenges quan hi hagi partit.

– Local social: De dimarts a dijous de 8h a 20:30h, divendres i dissabtes de 8h a 23h i diumenges de 8h a 15h.

– Museu de la terrissa: Dissabtes de 10h a 14h i de 16h a 20h. Diumenges de 10h a 14h.

Esperem que us agradi.

El claustre de mestres.