AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR ESCOLAR 2021-22

Us informem que properament s’obre el període de tramitació dels Ajuts individuals de menjador escolar per al curs 2021-2022.

Procediment

La sol·licitud s’haurà d’omplir on-line, una per família, accedint al tràmit mitjançant un certificat digital autoritzat (FNMT, tCat, Cl@ve, idCat mòbil, etc.)  corresponent a qualsevol dels DNI/NIE dels tutors/res legals dels alumnes.

En cas de renovació d’una sol·licitud del curs anterior, alternativament, podran accedir demanant un Codi d’Expedient, al moment de fer la sol·licitud, que rebran per SMS. Per això hauran d’indicar el DNI/NIE i número de telèfon que constava a la sol·licitud del curs anterior.

Documentació

Serà obligatori especificar l’IDALU (RALC) per tots els alumnes que sol·licitin l’ajut. Per a l’alumnat que encara no estigui matriculat a un centre educatiu, poden trobar aquest número (provisional) al resguard de preinscripció.

A la sol·licitud es podrà adjuntar la documentació acreditativa que sigui necessària (com DNI/NIE dels nous sol·licitants o en cas de caducitat, nous convenis de separació o modificacions, calendari actualitzat de custòdia compartida, certificat de cotitzacions de la Seguretat Social en cas de ser treballadora de la llar, resolució d’acolliment, llei de dependència, etc.).

Termini de presentació: Del 10 al 31 de maig del 2021

Sol·licitud d’Ajut de menjador

Alternativament es podrà enviar documentació per instància genèrica a la seu electrònica del consell comarcal o a la bústia becamenjador@girones.cat, especificant el NIF/NIE, nom, cognoms del tutor que envia la documentació i el nom i cognom dels fills, i l’escola on estan inscrits, i descriure els documents que s’aporten. Si disposa del Codi d’Expedient (que trobarà al resguard de sol·licitud) també s’haurà d’indicar.

Bases i annexos

Atenció telefònica: 972 011 667  de 8.30 a 14h