AJUTS INDIVIDUALS DE DESPLAÇAMENT

S’han publicat les Bases (adjuntes) de la CONVOCATÒRIA D’AJUTS INDIVIDUALS DE DESPLAÇAMENT PER A L’ALUMNAT ESCOLARITZAT A LA COMARCA DEL GIRONÈS per al curs 2018/2019, al BOP Girona Núm. 208 – 30 d’octubre de 2018.

Beneficiaris i sol·licitants

Els alumnes d’educació infantil, d’educació primària, d’educació secundària obligatòria escolaritzats en centres escolars sostinguts amb fons públics de la comarca que tinguin el seu domicili com a mínim a 3 Km del centre escolar o a la parada de Transport Escolar Col·lectiu més propera.

En tots els casos, l’alumne/a beneficiari d’aquest ajut ha d’estar escolaritzat en el centre escolar més proper al seu domicili, d’acord amb l’etapa escolar que estigui cursant i d’acord amb el mapa escolar; o bé, en un altre centre escolar quan així hagi estat proposat pel Departament d’Ensenyament.

Termini de presentació de sol·licituds

El termini per a la presentació de la documentació al centre, finalitzarà el 14 de gener del 2019.

Forma de presentació

Instruccions per a l’alumnat i/o sol·licitants

Entrar a la web del Consell Comarcal http://www.girones.cat/2018/12/ajuts-individuals-de-desplacament-aids.html

• Accedir a l’opció Inscripció on-line.
  • Si han rebut un SMS amb el Codi d’usuari, per renovar un ajut del curs 17/18, cal entrar-lo per a carregar les dades existents.
  • Si no es disposa de Codi d’usuari, per ser usuaris nous o no haver rebut l’SMS, es pot carregar un formulari d’inscripció on-line en blanc mitjançant l’opció Alta nova.

Entrar les dades al formulari on-line no implica el tràmit de la sol·licitud, aquesta s’ha d’imprimir, signar i presentar-la al centre escolar.