AJUTS DE DESPLAÇAMENT

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem, a continuació, tot allò que necessiteu saber sobre els ajuts individuals de desplaçament:

Termini per fer la sol·licitud: Del 30 de gener al 15 de febrer de 2023.

Informació: Les Bases de la Convocatòria i el formulari de sol·licitud on-line es troben a la web comarcal.

ATENCIÓ! La sol·licitud d’Ajut Individual de Desplaçament NO és la inscripció al Transport Escolar Col·lectiu

Beneficiaris:
– Els alumnes d’educació infantil, d’educació primària, d’educació secundària obligatòria escolaritzats en centres escolars sostinguts amb fons públics de la comarca que tinguin el seu domicili com a mínim a 3 Km del centre escolar o a la parada de Transport Escolar Col·lectiu més propera.

– Els alumnes escolaritzats a centres escolars d’educació especial, unitats de suport intensiu d’escolarització inclusiva o agrupament de sords o unitats d’escolarització compartida sostinguts amb fons públics de la comarca que tinguin el seu domicili com a mínim a 1 Km del centre escolar o a la parada de Transport Escolar Col·lectiu més propera.

En tots els casos, l’alumne/a beneficiari d’aquest ajut ha d’estar escolaritzat en el centre escolar més proper al seu domicili, d’acord amb l’etapa escolar que estigui cursant i d’acord amb el mapa escolar i/o zonificació, o bé, en un altre centre escolar quan així hagi estat proposat pel Departament d’Educació.

Sol·licituds:
Els ciutadans hauran d’accedir al tràmit mitjançant qualsevol dels certificats digitals autoritzats: FNMT, tCat, Cl@ve, idCat mòbil, etc.

Alternativament, i només en cas de renovació d’una sol·licitud del curs anterior, podran demanar un Codi d’Expedient que rebran per SMS. Per això hauran d’indicar el DNI/NIE i el número de telèfon que constava a la sol·licitud del curs anterior. Si les dades d’accés han variat hauran d’accedir amb certificat digital.

En cas de nova sol·licitud o canvi de número de compte bancari d’una renovació, serà necessari adjuntar la fitxa de creditor degudament signada i segellada o, alternativament, certificat de l’entitat bancària on hi figuri el IBAN, nom complet i DNI/NIE del titular del compte. Sense aquest document no es podrà validar la sol·licitud.