COMENCEM…

El proper dimecres, 6 de setembre del 2023, iniciem el nou curs.

Enguany, farem classe al matí i a la tarda des del primer dia, excepte l’alumnat d’I3, que té 3 dies d’adaptació en l’horari que els hagi tocat. Les classes del matí començaran a les 9h i acabaran a les 12:30h i les classes de la tarda començaran a les 15h i acabaran a les 16:30h.

L’alumnat que es queda al menjador dinarà de 12:30h a 15h, en el torn corresponent.

• Important! Durant l’adaptació, l’alumnat d’I3 no es pot quedar a dinar a l’escola ni es pot quedar a l’acollida matinal o a la ludoteca a la tarda.

Us recordem que teniu tota la informació relativa al funcionament de l’escola durant el curs 2023-24 a la circular d’inici de curs. No dubteu a consultar-la per a qualsevol dubte que pugueu tenir.

Amb molta il·lusió i ganes de retrobar-vos,

El claustre de mestres