25è ANIVERSARI, FESTA DE FI DE CURS

25asEl 19 de juny de 2015, a partir de les 7h de la tarda, tindrà lloc la Festa de Final  de Curs amb una demostració d’activitats extraescolars, un sopar multitudinari, i ball de Fi de Festa a la pista de l’escola, si el temps hi acompanya. Convidem a tots els pares, alumnes i professors que han passat per l’escola al llarg d’aquests 25 anys. S’inicia la venda de tiquets el divendres 1 de maig i fins el 31 de maig  se’n podran comprar a: Cal Niñu, bar Local Social, i al despatx de l’escola :els dilluns i els dimarts, de 9 a 10h del matí.

US HI ESPEREM A TOTS!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *