Divendres passat, l’alumnat de 6è A i 6è B vam anar a Barcelona a conèixer el Parc Científic. Allà, uns investigadors ens van fer una visita guiada per les instal·lacions i vam poder observar, amb els nostres propis ulls, com alguns científics feien recerca o investigacions per trobar cures per algunes malalties, com per exemple, el Parkinson. A més a més, vam poder entrar en un laboratori!
Però… Què fan els científics? Tenen un mètode per treballar? O simplement van provant?
Tot seguit, vam fer un taller on vam descobrir la importància del mètode científic i el vam posar en pràctica. Vam poder observar les cèl·lules vegetals amb un microscopi i, fins i tot, ens van ensenyar com poder extreure el nostre propi ADN.
Aquesta sortida ens ha permès acostar-nos a la ciència i despertar la nostra vocació científica. Ha sigut una excursió molt interessant i enriquidora.
Per veure les imatges, feu clic aquí.



