Seguim aprenent i compartint moments!

Aquestes setmanes a la classe d’I4 hem viscut molts moments especials i hem fet activitats molt diverses.

Primer de tot, hem celebrat dos aniversaris molt importants: el del Pol i el de la Pia! Ens ha agradat molt cantar-los la cançó, compartir aquest moment amb els companys i companyes i veure com es fan una mica més grans. Moltes felicitats!

A l’aula també hem continuat treballant i aprenent jugant. Hem fet activitats per comptar diferents elements, practicant els nombres d’una manera manipulativa i divertida.

També hem escrit cartes per a les persones que estimem, pensant en aquelles persones especials per a nosaltres i expressant-los el nostre afecte.

Una altra activitat que ens ha agradat molt ha estat fer un puzzle amb la nostra pròpia cara. Ha estat molt divertit reconèixer-nos i reconstruir el nostre rostre peça a peça!

Als ambients hem pogut experimentar, construir, imaginar i compartir jocs amb els companys i companyes. Entre els jocs que hem descobert, ens ha agradat molt jugar al joc d’animals de HABA, que ens ha ajudat a observar, pensar i passar una bona estona junts.

A més, hem estat acabant les feines del trimestre i preparant la tapa dels nostres treballs, on hem posat molta il·lusió i creativitat.

Finalment, també hem continuat avançant amb el nostre projecte de les cabres. Estem descobrint moltes coses sobre aquest animal: com són, què mengen i on viuen. Ens està agradant molt investigar i aprendre junts!

Seguim gaudint, aprenent i compartint experiències cada dia a la nostra classe!

Si voleu veure les fotos cliqueu aquí.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut