Projectes Escolars

Els nostres projectes d’innovació són:

• AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts en Llengües Estrangeres)

Let’s Maths: Càlcul i projectes de geometria i mesura des de 4t d’Ed. Primària.

• Aprenentatge cooperatiu:
    • Establir relacions solidàries entre els alumnes
    • Incrementar el rendiment de tots els alumnes.
    • Aconseguir un nivell superior de raonament dels alumnes.
    • Augmentar la cohesió del grup
    • Desenvolupar les habilitats socials dels alumnes.
    • Respectar els diferents punts de vista.
  • Perspectiva STEAM: model d’aprenentatge que integra coneixements, eines i recursos dels àmbits de la tecnologia, matemàtiques, ciències i l’àmbit artístic.
  • Ambients d’aprenentatge: espais de relació i comunicació on els infants interactuen, observen, experimenten, inventen, es relacionen, s’emocionen…
  • Avaluació per aprendre – avaluació formadora.
  • Competència digital: robòtica, portàtils i tauletes a totes les etapes.

Altres projectes que portem a terme:

• Estalvi Energètic: Euronet 50/50
    Escamot “Els Xispes”: els alumnes de 4t revisen periòdicament les instal.lacions i els consums d’electricitat i gas que fa la comunitat educativa.
  • Vetllem per una escola sostenible, evitem el consum de plàstic i d’alumini i hem engegat vàries campanyes entre l’alumnat per anar avançant en les iniciatives sostenibles.

Convivència:

• Projecte Emociona’t i Pla d’acció tutorial.

Celebració de jornades singulars per l’educació per la pau, la sostenibilitat, la igualtat i iniciatives solidàries amb l’entorn i les persones afavoreixen un creixement crític i respectuós dels infants.

• Projecte Patis:

L’hora de l’esbarjo ha de ser un espai de relaxació, de conversa, per fer nous amics, per gaudir de l’esmorzar i la millor manera de fer-ho és al pati de l’escola.

• A Educació Infantil els infants gaudeixen de jocs diversos que afavoreixen la creativitat i les relacions interpersonals.
  • A Educació Primària els espais diversificats han guanyat terreny i l’alumnat pot jugar a jocs clàssics, llegir, dibuixar, seure i xerrar i interactuar amb la resta de companys en un espai distès i agradable.

+Patis inclusius (6è amb Educació Infantil)
+Entrades compartides (5è i Educació Infantil)