INFORMACIONS DE LA CLASSE

AQUESTS DIES HEM FET UN MUNT D’ACTIVITATS, ALGUNES D’ELLES SÓN LES QUE EXPLICAREM A CONTINUACIÓ:
HEM JUGAT AMB DAUS I NÚMEROS PER INICIAR-NOS AMB LES SUMES, HEM FET MOLTES ACTIVITATS PLÀSTIQUES SOBRETOT DE GRAFISME CREATIU TOT FENT EL NOSTRE ESCENARI DE SANT JORDI, FENT FLORS, FENT… Llegeix més»

Sortida al Cosmocaixa

Aquest trimestre hem estat treballant el projecte de l’Univers. Per aquest motiu, hem volgut visitar el planetari del Cosmocaixa. Ens ha encantat, i hem pogut aprendre moltes coses noves.
Aprofitant que érem allà, vam visitar el museu i la veritat, és que ha sigut xulíssim.
Aquí podeu… Llegeix més»

CONTES A INFANTIL

La setmana passada, aprofitant que era Sant Jordi, a l’escola vam realitzar diverses activitats literàries.
Una d’elles, va ser anar a explicar contes a l’alumnat d’infantil. Ens vam oferir voluntaris algunes i alguns alumnes de sisè, i en grupets de 3 o amb parelles vam… Llegeix més»