Taller de decoració modernista

Dins les activitats que hem desenvolupat al llarg de la setmana cultural hem comptat amb la col·laboració de la Carme Brasó del grup d’artistes plàstic de Cerdanyola del Vallès.

Els alumnes de cicle mitjà van decorar uns còdols amb motius modernistes on predominaven els elements naturals i la línia corbada propis de l’estil en qüestió.

Va esdevenir una sessió ben profitoses on els nostres alumnes van poder aprendre més aspctes sobre un moviment que va tenir molt de pes a Catalunya i  deixar anar la seva imaginació i creativitat.

Aprofitem aquestes línies, per donar les gràcies a la Carmen Brasó.