“L’ART D’ENSENYAR ÉS L’ART D’AJUDAR A DESCOBRIR” ( Mark Van Doren)

PORTES OBERTES I PREINSCRIPCIÓ

ASPECTES IMPORTANTS I CALENDARI DE DATES
Publicació de l’oferta inicial 5 de març
Presentació de sol·licituds de preinscripció 6 al 20 de març
Cercador de zona educativa Web de l’ajuntament de Cerdanyola amb informació de suport
Llistes amb el barem provisional 17 d’abril
Reclamacions a la puntuació provisional Del 17 al 22 d’abril
Llistes amb el barem definitiu 25 d’abril
Sorteig (en cas d’empat) 30 d’abril
Publicació de la llista d’admesos 10 de juny
Matriculació 18 al 26 de juny
EL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ

EL NOSTRE PROJECTE EDUCATIU

European teachers a l’escola

Cada 4 anys l’escola Serraparera rep estudiants internacionals de la UAB que fan un intercanvi dins el programa Empowering Education in Europe. Aquest programa on intervenen diferents universitats europees  és un excel.lent recurs per conéixer diferents cultures així com,  a una eina per poder practicar la llengua anglesa.… Llegeix més»

Escape room. La volta al món

Al llarg de la celebració de les jornades pedagògiques (durant la setmana de Carnaval) l’alumnat de 4t, 5è i 6è han gaudit de l’experiència de fer uns escape room centrat en el coneixement dels continents del planeta Terra i dels aspectes culturals principals. Treballant en… Llegeix més»

Els infants d’I3 experimenten

Aprofitant la festa de la Castanyada, els infants d’I3 van experimentar amb fruits i fruites de Tardor.
Van fer suc de taronja, pelar mandarines i desgranar panotxes i magranes.
Van experimentar amb les magranes i els morters i van tallar la pell de la mandarina. Aquesta activitat… Llegeix més»

Minitransat 2023

Navegants, competició, aventura, reptes personals, tecnologia, situació d’aprenentatge Steam vinculada als ODS.. el Museu Marítim de Barcelona juntament amb la Fundació Barcelona Capital Nàutica han desenvolupat un projecte educatiu de seguiment de la Minitransat 2023 en temps real. L’escola Serraparera participa en el projecte per… Llegeix més»

Sortida a Catalunya en miniatura

Dins del projecte d’estudi del territori que està fent l’alumnat de 4t han fet una visita a Calalunya en miniatura.
En aquest visita s’han pogut aproximar de manera lúdica a la realitat territorial, natural i cultural de Catalunya. Igualment, van poder aprendre sobre l’ofici del maquetisme. … Llegeix més»