La companyia de teatre ESTOR.B, arrenca

La classe de sisè B de l’Escola Serraparera, ha format una companyia de teatre per aquest curs, 2018-1019.

Primer de tot necessitàvem un nom per identificar-nos i registrar-nos, llavors cada alumne va a buscar un i d’entre 25 després de votar va sortir  el definiu.

ESTOR.B surt d’esforç, silenci, teatre, organització i respecte, a més a més com tots sabeu significa un tipus de cortina que no pot faltar en qualsevol escenari.

Al llarg del curs millorarem l’expressió oral, corporal, memòria, la plàstica, treballar en grup (esforç, silenci, respecte) …

Per finalitzar tot el nostre treball es podrà gaudir a l’Ateneu de Cerdanyola al mes de juny, no dubteu en venir tothom està convidat.

LA COMPANYIA ESTOR.B