Visita a l’Escola Bressol Municipal Cordelles

El passat 12 de desembre els nens i nenes de la Classe del Sol vam passar un matí molt agradable a l’escola bressol.

Després d’una curta passejada pel barri vam arribar a l’escola bressol. Allà vam cantar per a tots els infants una nadala amb molta marxa. La veritat és que ens va fer una mica de vergonya però ho van fer amb tot el nostre cor.

Va ser un matí molt emotiu ja que alguns de nosaltres ens vam retrobar amb la escola de quan eren petits,amb alguna mestra, vam veure algun amic o veí,…

Tots nosaltres vam compartir estances, jocs i esmorzar amb els més petits. Ens ho vam passar d’ allò més bé.

Ara estem il·lusionats pensant en el dia que ells vinguin a visita-nos a la nostra escola i poder compartir amb ells les nostres joguines.

P3 A Classe del sol