Dia Internacional de la tolerància

El passat dia 16 de novembre, la nostra escola va fer una petita aturada per reflexionar amb els nens i nenes sobre la necessitat que tenim com a societat de respectar la diversitat de les cultures, les maneres de viure i d’ expressar la nostra condició d’éssers humans.

Per educar en la tolerància, cal posar l’accent en les relacions, en tot allò que ens uneix més que en les diferències. Per això cal potenciar espais oberts i compartits que facilitin el coneixement i el reconeixement de les persones que viuen en el mateix poble, barri  i que formen l’escola per potenciar la confiança mútua i propiciar la conversa, el diàleg i la reflexió.

A l’escola vam aprofitar per fer tot això. Vam reflexionar, parlar, cercar unts d’unió, vam compartir experiències,… al voltat del tema de la tolerància i el respecte.

Aquest treball conjunt de reflexió va culminar amb la construcció del TREN DE LA TOLERÀNCIA on vam recollir dibuixos dels alumnes amb les seves impressions al voltant del tema treballat. Igualment, el dia va cloure amb la ja tradicional trobada al pati de l’escola on vam cantar la canço d’en Jaume Sisa “Qualsevol nit pot sortir el sol”.

Us animem a visitar el nostre Tren de la tolerància.