Torna la Castanyada al Serraparera

Com cada any, no podia faltar a la nostra escola la celebració de la Castanyada. Aquest curs ha estat una mica diferent donades les circumstàncies actuals, però tot i així hem pogut gaudir d’aquesta festa tradicional.

Al llarg de la setmana uns quants alumnes han portat les seves manualitats fetes a casa amb molta cura i imaginació! A partir de castanyes, pinyes i moniatos han creat tot tipus de personatges, animals i moltes més idees. Per a poder gaudir de la vostra passejada per l’escola, us deixem unes imatges per així fer-la de manera virtual.

A la tarda ens hem pogut reunir mestres i alumnes al pati per ballar i menjar castanyes que les famílies ens han ajudat a torrar. Com es pot veure a les fotografies, molts infants han vingut disfressats, ja sigui de castanyeres i castanyers, bruixes i bruixots, fantasmes o esquelets; tots benvinguts a la nostra escola.

Us agraïm molt la vostra implicació en aquesta activitat. Gràcies famílies!

Fareu panellets aquest cap de setmana? Ja ens ho explicareu!

Bona Castanyada a tothom!