Recollim anelles de plàstic. El programa Anella a 6è

Aquest mes de gener l’alumnat de 6è de la nostra escola ha iniciat una campanya de recollida de les anelles de plàstic que agrupen les llaunes de refrescos. Com bé sabem, aquestes anelles causen molt mal als ecosistemes marins (animals, plantes,…)

Els i les grans de l’escola han participat en una xerrada on els han explicat aspectes sobre sostenibilitat i el propi programa de recollida. Igualment han fet difusió entre la resta de companys i companyes de l’escola.

A les famílies, també us animem a participar d’aquesta iniciativa que vol ser respectuosa amb el medi ambient i educar el nostre alumnat en la sostenibilitat.

Us deixem una foto de l’Arbre de les Anelles on les anem recollint.